مصاحبه آرشیو خبر ها
دلیخت: به افسانه شدن در یوونتوس فکر نمی کنم!

دلیخت: به افسانه شدن در یوونتوس فکر نمی کنم!

 

طرفداران یووه در رویاهایشان برای او نقشه‌ها کشیده‌اند و مدافع هلندی‌شان را در مسیر ستارگان دفاعی تاریخ این باشگاه می‌بینند. با این حال همه این آرزوها در نظر ماتیاس دلیخت دست‌کم فعلاً چندان اولویت ندارد. او در مصاحبه‌ با روزنامه Tuttosport از حال ‌و هوای بودن در میان بیانکونری صحبت کرده است.

 

بودن در کنار هم‌تیمی‌های جدید بسیار لذت بخش است؛ آنها رفتار بسیار دوستانه‌ای دارند و هر روز چیزهای جدیدی از آنها یاد می‌گیرم. بازیکنان با تجربه‌‌ای در یووه حضور دارند و این برای من بسیار خوشایند است.
سطح بالای یوونتوس مرا شگفت‌زده کرده است. با وجود اینکه هرکس کاملاً بر روی کار خود متمرکز است و با وجود قوی بودن تک تک بازیکنان، این باعث نمی‌شود روح کار تیمی و جمعی از بین برود.
طبیعی است حضور ثابت در چنین تیمی دشوار باشد اما تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین خودم را به نمایش گذارم.
کریستیانو رونالدو دلیل اصلی من برای پیوستن به یوونتوس نبود و عوامل زیادی برای پذیرفتن پیشنهاد بیانکونری و تصمیم برای آمدن به تورین وجود داشتند.
من به یوونتوس پیوسته‌ام اما به افسانه‌ها فکر نمی‌کنم. می‌دانم که سطح انتظارات از من بسیار بالاست اما فکرم را درگیر این موضوع که آیا دوست دارم «بزرگ‌ترین مدافع آینده یوونتوس شوم» نمی‌کنم. سعی می‌کنم در لحظه زندگی کنم و برای پیشرفت هر روز تلاش کنم. 
نمی‌دانم که بهترین خط دفاعی دنیا هستیم یا نه، اما این را می‌دانم که بازیکنان بسیار خوبی در تیم هستند و همه برای پیروزی می‌جنگند.

 

گفتنی است ماتیاس دلیخت بعد از پیوستن به جمع بیانکونری و همراه با این تیم در سه بازی یووه مقابل اینتر، تاتنهام و منتخب لیگ کره‌جنوبی به میدان رفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: